Šárka Štefaniková

ERUPCE.....ne erekce............

8. 08. 2017 19:15:07
Jelikož mi moje rodina / někteří aktéři / zakázala psáti o nich skazky, navážu tedy i na jiné svazky, budu psát nezávisle na rodině a to v jakýkoliv den, hodině.....a pokud se Vám zdá, že o sobě čtete, tak se jenom nelekněte......

Tak jsem zase tady, nejde mi vtáhnout Milana / čti pupek, břicho /, ale další den / ne jeden /, za mnou, za náma, vystrkuji aspoň vnady, a přitom jsem tu sama. Tak , jak já tady nyní u toho pc sedím, na monitor hledím, tak takhle vypadá člověk, co píše, to je fakt a žádné klišé. Myšlenky si jednotím, některé události si v hlavě hodnotím.

V peku máme další miminko, je to kluk, jako buk, Mikoláš se jmenuje, těší nás to a ne malinko. Takže malá devatenáctiměsíční Magdalenka, čili Majda, zvesela podél kočárku bude trajdat. U nás se touhle dobou nic moc neděje, ale nebojte, ke psaní mám stále důvod, tady neopadá naděje....

" Prosím Tě nedrbej se furt, zaneseš si tam inspekci !".....hm, na to bych se ráda podívala, kudy by se do mě nasoukala???? Ještě kolika členná by byla, abych ještě dýl nemarodila....v tomto případě inspekce = infekce.

" Tak se to prej hádá všude, vono něco na tom, že jsou erekce na slunci, bude. "........moje fantazie na plné obrátky pracuje, leč představivost, a já to umím, stagnuje.........

Přírodopisný program v televizi, čekám a věřím, že úsměv z tváře mi hned tak nevymizí....." Ty vole, z motýla housenka! ", v hlavě se mu cosi honí, že by myšlenka -????, která marně mozek hledá... ani vysvětlení, že děj je zcela obrácený, ho z gauče fakt nezvedá........." To jako, když potkám housenku na náměstí, tak motýl z ní bude za rohem ? "..........Přiznávám, že šla bych nejradši za PánBuou čti: za Bohem. Věřím, že tenhle led je přetenký a vím, že motýl není z každé housenky....

Hokejový zápas kdysi...Na obrazovce PCE- VÍT......" Tý jo, ani nevím s kým vlastně ten PCETÍN hraje...", leckdo po výroku nad debilitou dítka s mokrým hadrem na palici vlaje, my ne, my jen rty oba do krve kousaje....

Nikdo neví, kde se stala chyba a čí je to vina, marně se hloubá na třídních schůzkách syna. Taková obyčejná, nenápadná, klidná....ne žena, ale schůzka, právě třídní. Takový dojem, kdy nikdo neprudí Vás, prvotřídní. Myslíc si o dobrotě, takový klid poprvé v životě. Pak to přijde. Nejdřív normální proslov ke všem, pak na Vás řada vyjde. " Tak tohle už je opravdu moc , dneska se se mnou celou hodinu hádal, že meruňky, broskve a švestky jsou bez pecek, to už i ostatní spolužáci mně šli na pomoc, a on pak ještě Vaše zavolání do školy žádal !" V obličeji mi cukají pobaveně koutky, nezmírní to napomínat mého syna učitelčiny choutky. Jak jen vypadat normálně a za pokárání vděčně, když vše bez pecek podávám, vykrajuji / a oni opravdu neznajíc ovoce POHROMADĚ / vysvětlím slečně !!!!

A pak si připadám, jak řekl jeden krásný pán..... MILOSTIVÁ? ŇÁKÁ LÍTOSTIVÁ ??????

A vůbec! O čem bych tak asi psala???? Kdyby mé okolí a rodina občas nevrávorala???

A podotýkám, že jsem ještě nezačala SVOJE hlášky a rozumy psát, pak to půjde, pak o srandu nebude nouze, nemusíte se bát.

Autor: Šárka Štefaniková | karma: 8.68 | přečteno: 244 ×
Poslední články autora