Hůlky....

24. 07. 2017 18:00:09
Je množství holí a hůlek, některé proto, když tělo bolí, jiné pro formování půlek...nejvíc jsou nyní hole trekingové, do neděle pro mě jenom snové....

A existují i další hole, třeba ty, díky jimž známe význam jména SKOČDOPOLE.

Od března se mé přítelkyně, narozdíl od mého já, tvářícího se líně, rozhodly, že nedělní odpolední pohodlí, za chůzi vymění, některá své špíčky ve svaly promění, jiná, že nepřítomností svou muže svého na chvilku odmění a další, ta aniž vyjde z domu, každý pohyb ocení....

Tak jsem se v půlce týdne odhodlala, o mírnou změnu času mailem pro mne požádala, sic jakoukoliv motivaci postrádala, komunikaci s nimi ale celkem dlouho na úkor deprese odkládala, očekávaná neděle přišla a já s vypůjčenými hůlkami vyšla. Sraz bývá /ode mě třicet metrů/ u kina, to by bylo, aby nedala "TO" Šárina.

Ono to jako není jen tak, to Vám , každý , kdo s holemi chodí, prozradí. Co všechno se dá na tom vehyklu nastavit, to by člověka trefil šlak, ovšem znalkyně, ty mi poradí. Vše beru s nadhledem, zformuji nejen stehna, ale i nadité pozadí. /Nebudeme to brát tak vážně, prdel je odjaktěživ základ rodiny, půjdu na to vlažně..../

Hole mám červenočerné krásné, že nebudu spokojena , tak to je mi až v porovnání s ostatními, ale víc než jasné. Za prvé to moje barva není, za druhé tudíž ani stajling čili vyladění. Navíc moje o deset kilo od března těžší postava a už v hlavě mi to běhá, samá obava..Mám hole, ale víc se mi hole holek líbí.... .Aha... Na mých půjčkách ochrana dole chybí. Totiž já krok co krok, cvak, cvak,cvak....za chvíli budu cvok. .Zatím se mi nekazí nálada, vždyť prý žádnou fyzičku tato akce nežádá. No úplně si nejsem jistá, po prvním výšlapu, co dalšího se na mě chystá.

Mohla bych to zvládnout, poslední dobou venčím dceřiny fenky, sice chůzí pomalou ladnou, terén ovšem poznávám a veškeré rady holechůdkyň uznávám.

Vzít s sebou pití, fakt není zbytí. Já tedy dneškem poučená,družná, žádná uzavřená, z mého hlediska po sportovní stránce náhledem pružná, příště vezmu i menší svačinu, nikdy nevím, kde spočinu.

Jak jsem taková novicka, kdy rituály běží , zatím nezasahujíc, nicméně mé oko střěží.

Při chůzi se zapojí svaly všechny, nejsem odborník technik, bylo vedro, uvítala bych vody kýbl či vědro, vše jsem zvládla, výborná nálada vládla, doma dle muže rosničky, světe div se, neodpadla.

Příští sraz: Neděle.30.7.2017 16,00 u kina.....Vítáme a bereme všechny nové Vás.

Já do té doby pořídím hole nové svoje, fijalovoje.

Jo a berte to tak, že kdo nechce žádný velký pohyb, chodit umíme, zvládneme, pojďme bez pochyb!!!!

Autor: Šárka Štefaniková | pondělí 24.7.2017 18:00 | karma článku: 12.66 | přečteno: 280x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Miniblogy

Vladislav Svoboda

1. díl Listopad-jiný pohled

Aniž jsme si to tehdy uvědomovali, tak od 17. listopadu se všude vyskytovali agenti StB. Počínaje Činoherním klubem nebo balkónem Melantrichu. Bohužel naše dění ovlivňují dodnes.

28.3.2024 v 14:31 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 56 | Diskuse

Ondřej Flégl

Hnutí lhářů, ANO, zneužilo manželství pro všechny a bodlo liberály do zad

Kratičké pokračování mého dřívějšího článku, které popisovalo bezpáteřní, bezhodnotový oportunismus hnutí ANO. Zajímá mě, kdy asi zradí seniory? Ale počkat, to už vlastně udělalo, jak popsal Ústavní soud v případu důchodů.

29.2.2024 v 12:12 | Karma článku: 10.51 | Přečteno: 386 | Diskuse

Zdeněk Pokorný

Cenzura a její vliv na idnes ....aneb dobrá práce cenzury.

Je to zvláštní, kdysi a je to už dávno, bylo idnes nejčtenější ...nevěříte, jak říkám, už je to dávno....před dobou kdy lidé mohli říkat svůj názor. ....ostatně jsou to jejich prachy, čtenost a rozmanitost názorů není vhodná že

4.2.2024 v 11:11 | Karma článku: 21.98 | Přečteno: 446 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Další z mé knihy Ruksak, legrace, erotika a smrt

Celá ta sranda začala 26. července 1939 po sedmé hodině, když mě maminka konečně vypustila ze svého lůna. Už bylo na čase, i když si stěžovat nemohu - po celých těch devět měsíců bylo o stravu a střechu nad hlavou postaráno -

6.1.2024 v 10:51 | Karma článku: 9.64 | Přečteno: 125 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Už jste měli odvahu vlézt po svátcích na váhu?

Já jo, ale protože si už dlouhá léta vedu statistiku, kolik to háže, byla jsem tak zbabělá, že jsem z ní raději honem odskočila, než byla ta příšerná cifra jasná. Kombinace ekonoma a celoživotního cvalíka je vražedná...

6.1.2024 v 0:37 | Karma článku: 11.90 | Přečteno: 178 | Diskuse
Počet článků 8 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 527

Vracím se po 2 a půl leté pauze,

nezmizela jsem ze světa,

nefigurovala v žádné kauze,

proběhly v mém životě nějaké změny.

Za ten čas ovlivnily mě dost 3 ženy,

moje babička, která se rozhodla na onen svět odejít,

moje dcera, stanoucí se matkou a pohled ze svého úhlu mi nastavit,

nejvíce však moje vnučka,

díky ní denně dokážeme v sobě duši dětskou objevit....

Hlásím, že je to opravdu to nejkrásnější,

co nás doteď potkalo,

celou rodinou, napříč generacemi vazby krásně protkalo....

Tahle holčička s tou svou bezelstností,

kdy každá minuta s ní je pro nás ctností,

je to jedna velká jízda,

kdy to frčí, až to hvízdá.........

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...